
Co mám udělat v případě výměny starého telefonu za nový, abych mohl/a dále využívat pacientskou aplikaci eRecept?
1) Přihlásím se do webové aplikace systému eRecept pro pacienty https://pacient.erecept.sukl.cz.
Více informací k přihlášení do webové aplikace zde:
https://www.epreskripce.cz/aplikace-pro-pacienty-navod-pro-registraci-ak....
2) V menu Nastavení zvolím možnost ODSTRANIT MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ.
3) Odstranění je nutné potvrdit – Přejete si odstranit registrované mobilní zařízení? Zvolím možnost Ano.
4) Nainstaluji si mobilní aplikaci:
a) Pro mobilní telefony s operačním systémem Android na Google Play – vyžaduje Android 4.4 a vyšší, verze aplikace 10.0
b) Pro mobilní telefony s operačním systémem iOS na App Store – vyžaduje iOS 11.2 a vyšší, verze aplikace 13.0
5) Ve webové aplikaci v menu Nastavení provedu spárování mobilního zařízení s účtem. Zvolím + PŘIDAT MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ.
6) V mobilní aplikaci na úvodní přihlašovací obrazovce kliknu na ikonu QR kódu. Načtu QR kód, který se zobrazil ve webové aplikaci (QR kód pro rychlý přístup do mobilní aplikace).
7) V mobilní aplikaci se automaticky vyplní přihlašovací údaje.
8) Pokud si přeji, aby si mobilní aplikace zapamatovala nastavené přihlašovací údaje, zatrhnu pole Zapamatovat.
9) Přihlásím se do mobilní aplikace – zvolím PŘIHLÁSIT SE.
10) Ve webové aplikaci zvolím ULOŽIT NASTAVENÍ (tlačítko pod položkou ID zařízení).
11) Odhlásím se z webové aplikace.