Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Problém

Výpadek systému - Problém v páteřní síti CESNET - Opraveno

Z důvodu problému s internetovým připojením v síti CESNET jsou aktuálně nedostupné služby eReceptu.

Záložní centrum je k dispozici.

Na vyřešení problému CESNET intenzivně pracuje.

Výpadek není na straně SÚKL. Další informace viz. https://www.cesnet.cz/

 

Aktualizace: CESNET obnovil poskytování služeb. Systém eRecept je dostupný.

Nedostupnost ERP

 

V současné době je systém ERP nedostupný z důvodu problému na internetu.

Na odstranění problému pracujeme.

Děkujeme za pochopení.

 

Aktualizace 17:39: problém odstraněn, probíhá stabilizace; výpadek nebyl způsoben závadou na straně SÚKL

Nedostupnost systému

V době od 16:20 do 16:28 byl systém eRecept nedostupný.

Po dobu nedostupnosti bylo 3 DC plně dostupné a v lékárnách bylo možné léky vydávat.

Za komplikace se omlouváme.

Výpadek internetové konektivity

 

V době od 11:30 do 11:40 byl nedostupný systém ERP z důvodu přerušení internetového spojení.

Za případné komplikace se omlouváme.

 

Nedostupnost ERP

Aktualizace

Systém je již funkční.

----------------

V současné době jsou nedostupné služby ERP. Na odstranění problému intenzivně pracujeme.

Webové aplikace pro lékaře a lékárníky jsou funkční.

 

Možné výpadky systému

Aktualizace:

Systém je plně funkční bez omezení

------

Aktualizace:

V současné době mohou být výpadky v komunikaci s CÚ.

Na odstranění problému intenzivně pracujeme.

------

Aktualizace:

V současné době je systém CÚ nedostupný.

Na odstranění problému intenzivně pracujeme.

 

Nedostupné Call centrum

Z technických důvodů není dostupné call centrum pro eRecept. V případě nutnosti je možné dotazy zasílat na adresu erecept@sukl.cz. Nedostupnost Call centra nemá žádný dopad na funkčnost systému.

Za případné problémy se omlouváme.

Systém ERP je nedostupný

 

Systém ERP je nedostupný. Na odstranění problému se pracuje.

Funkce byla obnovena.