Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Informace

Plánovaná odstávka informačního systému Czech POINT a JIP/KAAS (11.2.2022 - 13.2.2022)

 

Ministerstvo vnitra plánuje mimořádnou vícedenní odstávku informačního systému Czech POINT od 11. února 2022 od 17:00 hod do 13. února 2022 do 12:00 hod. Po tuto dobu nebude možné s informačním systémem Czech POINT pracovat na kontaktních místech veřejné správy. Zároveň nebude možné se přihlásit do žádného agendového informačního systému pomocí služeb JIP/KAAS.

Nasazení úprav systému eRecept na produkční prostředí (29.12. 2021 - 1.1.2022)

 

Státní ústav pro kontrolu léčiv připravil v souladu s platnou legislativou úpravy systému eRecept, které bude instalovat do produkčního prostředí.

Nasazení bude probíhat v noci z 29. 12. 2021 na 30. 12. 2021 a konfigurační změny pak v noci z 31. 12 2021 na 1. 1. 2022.

Nasazení nových funkcionalit nebude mít dopad na provoz systému eRecept. Po celou dobu nasazování systému bude možné předepisovat nebo vydávat elektronické recepty.

Omezení provozu Infolinky eReceptu dne 31.12.2021

 

Dovolujeme si vás informovat, že dne 31. prosince 2021 dojde k omezení provozu Infolinky eReceptu.

Zajištění podpory na Infolince bude zkráceno o 3 hodiny, služba tedy bude dostupná od 7 hodin ráno do 14 hodin odpoledne.

Děkujeme za pochopení a přejeme klidné sváteční dny a úspěšné vykročení do nového roku 2022.

 

Nasazení úprav systému eRecept na produkční prostředí (30.11. 2021 22:00 - 1.12.2021 3:00)

 

Státní ústav pro kontrolu léčiv připravil v souladu s platnou legislativou úpravy systému eRecept, které bude instalovat do produkčního prostředí.

Nasazení bude probíhat v noci z 30. 11. 2021 na 1. 12. 2021.

Nasazení nových funkcionalit nebude mít dopad na provoz systému eRecept. Po celou dobu nasazování systému bude možno předepisovat nebo vydávat elektronické recepty.

Provoz Infolinky eReceptu 26.8.2021

 

Dovolujeme si vás informovat, že dne 26.8.2021 bude z technických důvodů omezen provoz Infolinky eReceptu.
Telefonická linka bude dostupná, nicméně nemůžeme plně zaručit, že se bude možné dovolat bez drobných výpadků či prodlení a čekání na operátora. Webový online chat bude zcela nedostupný po celý den.

Děkujeme za pochopení

 

Plánovaná odstávka systému základních registrů (27. 6. 2021 6:00 - 10:00)

 

Dovolujeme si vás informovat, že v termínu od 27. 6. 2021 od 06:00 do 10:00 bude provedena z důvodu neodkladných technologických úprav odstávka části systému základních registrů v rizikové skupině kategorie „C“. V uvedeném termínu nebudou dostupné základní registry, tudíž nebude možné využívat ani služeb elektronické identifikace prostřednictvím národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA).

Plánovaná odstávka systému základních registrů (30. 4. – 1. 5. 2021)

 

Dovolujeme si vás informovat, že v termínu od 30. 4. 2021 od 22:00 do 1. 5. 2021 do 02:00 bude provedena z důvodu neodkladných bezpečnostních implementací odstávka části systému registrů v rizikové skupině kategorie „C“. V uvedeném termínu nebudou krátkodobě dostupné služby elektronické identifikace prostřednictvím národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA).

Plánovaná odstávka systému základních registrů (29. 5. – 30. 5. 2021)

 

Dovolujeme si vás informovat, že v termínu od 29. 5. 2021 od 14:00 do 30.5. 2021 do 20:00 bude provedena odstávka systému základních registrů v rizikové skupině kategorie „C“ z důvodu nácviku DRP (Disaster Recovery Plan – plán obnovy). V uvedeném termínu nebudou dostupné základní registry, tudíž nebude možné využívat ani služeb elektronické identifikace prostřednictvím národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA).